Double Dutch richt zich op de high-endmarkt
Het bedrijf Double Dutch, in februari 2015 opgericht door twee Nederlandse tweelingzussen, produceert premium dranken, natuurlijk en zonder alcohol voor een perfecte balans bij en in sterke drank.
Tijdens hun studie deed de tweeling marktonderzoek dat leidde tot de oprichting van het merk Double Dutch. De perfecte mix met geselecteerde hoogwaardige ingrediënten zonder kunstmatige smaakstoffen, kleurstoffen of conserveringsmiddelen in Double Dutch bevat slechts 33 kcal en tal van smaken die voldoen aan de verwachtingen van de consument die minder calorieën en minder suiker wil gebruiken.

Grafische vormgeving die je perplex laat staan
De tweelingzussen benaderden een reclamebureau in Londen om een geheel nieuwe visie op hun merk te creëren waarmee zij hun doelen zouden kunnen bereiken.
De 'Look & Feel' van het etiket
De zussen De Haas hebben contact opgenomen met ons gewapend met hun nieuwe designs en doelstellingen. “We hebben met hen samengewerkt sinds de lancering van onze producten, dus we zijn erg blij dat wij deel mochten uitmaken van de herziening van hun merk “, aldus de customer support medewerker van unieketiket.nl.
De toekomst van Double Dutch
We danken Double Dutch hartelijk voor deze reis die we samen mochten maken. We zijn dol op hun nieuwe etiketten en willen hun merk op de lange termijn graag zien evolueren.